Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli v spletni trgovini profishop-topmedicus.si. Z obiskom potrjujete, da se strinjate s pogoji uporabe spletne trgovine in jih v celoti sprejemate.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine profishop-topmedicus.si, ki je v lasti TOPMEDICUS d.o.o., (v nadaljevanju Spletna trgovina ali Prodajalec), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Prodajalec:

Naziv: TOPMEDICUS d.o.o.
Naslov: Ptujska Gora 13, 2323 Ptujska gora
Davčna številka: SI83611380
Matična številka: 6895492000
IBAN: SI56 6100 0001 3125 611, Delavska hranilnica d.d. (SWIFT: HDELSI22)
Spletno mesto: profishop-topmedicus.si
Spletna pošta: info@topmedicus.si
Telefon: +386 (0)2 794 86 20
Mobitel: +386 (0)41 788 331
Dejavnost TSmedia: Trgovina
Datum vpisa: 11. 8. 2015

Kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
Registrirani kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini.
Nakup: izmenjava blaga za plačilo.
Pogodbeno razmerje: nakup blaga predstavlja začetek pogodbenega razmerja med kupcem in prodajalcem.
Kupca (fizično ali pravno osebo) zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Obdelovalec osebnih podatkov je TOPMEDICUS d.o.o..
Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo skladno s temi pravili, je TOPMEDICUS d.o.o..
Ponudnik tehnološke podpore pri spletni trgovini je SPLET.center, v sodelovanju s SUPERDUPER.

Z registracijo v spletno trgovino postanete registrirani kupec spletne trgovine. Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo tako registrirani kupci in kupci, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v spletno trgovino kupec določi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte, ter geslo. Če želi kupec kadarkoli svoj naslov e-pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon);
    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
    dostopnost blaga (blago, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bilo dostopno v razumljivem roku);
    pogoje dostave blaga (način, kraj in rok dostave);
    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
    pri vsaki objavi znižane cene je jasno navedena cena, ki jo je prodajalec uporabljal prej – prejšnja cena;
    način plačila in dostave;
    časovno veljavnost ponudbe;
    rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo blaga;
    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane kupce kot za kupce spletne trgovine. Vse cene so v evrih (€) in vsebujejo zakonsko predpisan davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Izbira izdelka

V spletni trgovini izberite izdelek in kliknite na povezavo »V košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico.

Košarica

Pregledate lahko vsebino košarice, povečate količino izdelka, odstranite izdelek iz košarice in posodobite košarico. Tukaj izberete tudi želeni način prevzema ali dostave izdelkov.

Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in vrnili se boste nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Na zaključek nakupa« in sistem vas bo pripeljal na stran zaključek nakupa.

Zaključek naročila

Za dokončanje naročila je potrebno izpolniti obvezna polja:

  • Osebne informacije: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-naslov, telefonsko številko, ulico in hišno številko, poštno številko in kraj), ki so potrebni za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Ti podatki bodo vidni na računu.
  • Ustvari račun?: Obrazec omogoča, da lahko ustvarite uporabniški račun, tako da bodo pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Pošlji na drug naslov?: Naročene izdelke lahko pošljete tudi na drug naslov. Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, ulico in hišno številko, poštno številko in kraj), ki so potrebni za dostavo izdelka.
  • Komentar k naročilu: Dodate lahko komentar k naročilu.
  • Plačilo: Izbirate lahko med različnimi načini plačila.
  • Vaše naročilo: Nadaljujte s pregledom naročila. Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v košarico, cena izdelka, količina, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo.

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na »Z oddajo naročila se strinjam s pogoji poslovanja in plačilom.« in s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno boste preusmerjeni na stran hvala.

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo ob povzetju (gotovina)
  • bančno nakazilo

Plačilo ob povzetju

Pri plačilu ob povzetju vam pošiljko na dom dostavi izbrana dostavna služba. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa. Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina je navedena v naročilu, in drži, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

Bančno nakazilo

Bančno nakazilo oz. plačilo po predračunu omogoča, da naročene izdelke plačate preko spletne banke ali osebno na banki na. Provizija je odvisna od veljavnega cenika banke.

Pri izbiri bančnega nakazila, boste na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo. Naročilo bo odposlano, ko banke obdelajo plačila in je nakazilo vidno na našem bančnem računu. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano). 

Prodajalec izdelke dostavlja samo na naslove v Sloveniji. Dostava v druge države ni možna.

Poslovna partnerja za dostavo izdelkov sta GLS in Pošta Slovenije.

Kupec lahko ob oddaji naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebno na sedežu prodajalca, v tem primeru se ne plača stroškov dostave;
  • ob povzetju, v tem primeru se plačajo tudi stroški dostave. Za naročila do 50,00 € so stroški dostave 3,50 €; za naročila nad 50,01 € stroške dostave krije prodajalec.

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 12.00, prodajalec odpošlje naslednji delovni dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, prodajalec pošlje takoj, ko prodajalec prejme nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, prodajalec pošlje takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se le-ta upošteva.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko sistem kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku oziroma v administraciji prodajalca in je kupcem na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Prodajalec izda račun med obdelavo naročila in ga priloži k paketu. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe s sedežem v Sloveniji je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

Prodajalec bo potrošniku dobavil blago, ki je skladno s prodajno pogodbo. Neskladnost blaga je podrobneje opisana v Zakonu o varstvu potrošnikov (71. – 77. člen ZVPot-1).
Jamčevalni roki

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (82. člen ZVPot-1);
zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska (83. člen ZVPot-1).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Jamčevalni roki so podrobneje opisani v Zakonu o varstvu potrošnikov (81. – 87. člen ZVPot-1).

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh prodajalcu na elektronski naslov prodajalca ali po kakšnem drugem pisnem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe prodajalcu vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov prodajalca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga oz. poštnina.

Kupec mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe (osebne podatke ter številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo).

Prodajalec bo vračilo plačila opravil v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe je za pravne osebe popolnoma enak.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Odstop od pogodbe je podrobneje opisan v Zakonu o varstvu potrošnikov (134. – 146. člen ZVPot-1 ).

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od prejema zahteve za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Ta rok se lahko podaljša za 15 dni. Način podaljšanja roka je določen in sicer tako, da je potrebno še pred potekom roka obvestiti potrošnika o podaljšanju ter hkrati navesti tudi razloge zakaj je rok podaljšan. Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik odstopi od pogodbe ali zahteva znižanje kupnine.
Garancija je podrobneje opisana v Zakonu o varstvu potrošnikov (89. – 98. člen ZVPot-1).

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Več o varovanju osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti.

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če kupec izrecno privoli. Elektronska oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Prodajalec izrecno spoštoval.

Spletna trgovina in vsi podatki v njej, fotografije izdelkov, grafični in video elementi v Spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja prodajalca.

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav v spletni trgovini, si prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila, na katera je vplivala tehnična napaka. V tem primeru bo prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca o preklicu naročil in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Pred dostopom do spletne trgovine in uporabo le-te, si mora kupec sam zagotoviti ustrezno zaščito programske opreme (antivirus itd.). Kupec mora poskrbeti tudi za varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo v spletni trgovini (elektronski naslov, geslo).

Prodajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, to je vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav lahko kupec poveže po telefonu ali elektronski pošti.

Pritožba se odda prek elektronskega naslova prodajalca.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem oziroma začasnem prebivališču kupca.

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) se nahaja tukaj.

Poleg Splošnih pogojev poslovanja se upošteva še Politika zasebnosti.

Veljavnost: 1. 2. 2023

Piškotke uporabljamo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletnega mesta soglašate, da jih lahko uporabljamo. Preberi več.

Košarica

Dodajte še:

Nič se ni našlo